Search This Blog

Wednesday 31 August 2011

coret2 ramadhan...

Masa kian berlari,degup jantung makin laju...Bulan Ramadhan suda berlalu...nikmat hidup masih di kecapi...aq masih menulis...Kini tugas Bulan Syawal pula meraih ganti Ramadhan.Apa saja y boleh di buat pada Syawal???

Laaa raya la kan... Selamat hari Raya Aidilfitri,Tapi tahun ni special la sikit,Bulan Kemerdekaan hampir dengan jelangnya Syawal menjelma..Kaum Kerabat & sahabat2 mesti sedang meraikan kehangatan hari raya y kedua ni.Semua orang mesti berpuas hati,perut pon kenyang kan.

Alhamdulillah semua happy.. Tapi dalam kegembiraan kita,adakah kita lupa tentang orang y masih memerlukan?? adakah kita terlupa??Sewajibnya kita x melupakan orang yang memerlukan sedekah kita,terutama di hari kemenangan umat Islam bukan.Alhamdulillah sekali lagi dalam raya kali ni Allah turunkan rahmatNya buat aq sekeluarga.Walaupun ramai y x berkesempatan pulang ke jalan keluarga taman guru kelantan,namun aq bersyukur masih ade lagi hikmah y Allah aturkan utk kami.Haa.... rahmat ape?? Biarlah menjadi rahsia keluarga.. :)

Usaha??? Usaha ape y mau di jalankan ye?? ada cadangan dari kalian? Sila tinggalkan cadangan y menarik di dalam ruangan komen ye kwan2.

:) thanx..harap maklum.. :)

No comments:

Post a Comment

let's join.. :)